Jaká je vaše recenze na Rurouni Kenshin?

Nejlepší odpověď

Četl jsem ji před chvílí, takže to nemusí být nejpřesnější recenze, ale tady to jde. Nejsem si jistý, jestli jste to skutečně četli / sledovali, takže se pokusím tento spoiler nechat volný nebo označit nějaké spoilery.

Rurouni Kenshin začal dobře. Pěkná premisa, sympatická, ale záhadná hlavní postava, trochu romantiky, některé roztomilé vedlejší postavy, které udržují příběh v chodu.

Mangaka udělala několik chyb. Příběh byl trochu vratký a neuspokojivý. Ale stále to bylo dobré. Ačkoli se spoustě akcí dalo říkat fantasy, byla smíchána se skutečnou historií a lidmi, skutečnými pohyby v šermu, skutečnou kulturou. Díky tomu byla celá věc jedinečným způsobem cítit.

Nastal velmi dlouhý oblouk. Mangaka řekl, že experimentuje. Nepamatuji si jméno protivníka, ale pamatuji si, že byl opravdu, opravdu naštvaný. Okamžitě klišé, usilující o pomstu, sadistický, přemožený atd. Ale kromě něj jsem na tomto oblouku miloval téměř všechno. Spousta zákrutů, napětí, zajímavých nových postav. Nakonec však logika byla docela slabá a začala ztrácet ten jedinečný pocit. Boje se táhly dál a dál.

Kromě toho posledního oblouku si už nic nepamatuji. Poslední oblouk měl několik vážných odhalení a zvratů. Nemohu říci, že byly provedeny nejlepším způsobem, ale nepamatuji si na tomto oblouku nic zvlášť strašného. Řeknu však, že konec byl trochu napjatý.

Pokud si chcete užít původní příběh, řekl bych, že manga je nejlepší. Dobrý počet epizod v anime to mění a jde úplně jiným směrem. Je to také docela špatná kvalita (bez duh) jako stará. Vyhněte se spinoffům, protože jsou nekanonové a mangaka sám řekl, že se jim nelíbí. Manga byla podle mého názoru z hlediska umění docela dobrá. Jak čtete, můžete sledovat, jak umění roste a rozvíjí se. Začíná to trojúhelníkovými tvářemi, podivně tvarovanými poof vlasy a super třpytivými očima, ale nakonec je to jako každá jiná moderní manga. Takže to je v pohodě. Přestože se Rurouni Kenshin dotýká některých docela hlubokých témat, je v tom, jak to zvládá, stále trochu dětinské. Víte, porazte všechny padouchy, zachraňte lidi. Manga má hodně krve. Nenapadá mě nic jiného, ​​co bych řekl, takže to je konec mé recenze. Ačkoli jsem řekl spoustu negativních věcí, rád kritizuji a myslím si, že Rurouni Kenshin stojí za přečtení, pokud máte rádi nějakou pomalu hořící mangu. Příjemné čtení!