Care este recenzia ta despre Rurouni Kenshin?

Cel mai bun răspuns

Am citit-o acum ceva timp, deci este posibil să nu fie cea mai exactă recenzie, dar iată. Nu sunt sigur dacă l-ați citit / urmărit, așa că voi încerca să păstrez acest spoiler gratuit sau să marcez orice spoilere.

Rurouni Kenshin a început bine. O premisă drăguță, un personaj principal simpatic, dar misterios, puțină poveste de dragoste, câteva personaje secundare drăguțe pentru a menține povestea.

Mangaka a făcut câteva greșeli. Povestea a fost cam tulburătoare și nesatisfăcătoare. Dar a fost totuși bine. Deși o mare parte din acțiune ar putea fi numită fantezie, ea a fost amestecată cu istoria și oamenii reali, cu mișcări reale de luptă cu sabia, cu o cultură reală. Acest lucru a creat un sentiment unic al întregului lucru.

A apărut un arc foarte lung. Mangaka a spus că experimentează. Nu-mi amintesc numele antagonistului, dar îmi amintesc că a supt cu adevărat. O persoană clișeată instantaneu, îndreptată spre răzbunare, sadică, copleșită etc. Dar, în afară de el, am iubit aproape totul despre acest arc. O mulțime de întorsături, tensiune, personaje noi și interesante. Până la sfârșit, însă, logica se purta destul de subțire și a început să piardă acel sentiment unic. Luptele au continuat.

Nu îmi amintesc nimic după asta în afară de ultimul arc. Ultimul arc a avut câteva dezvăluiri serioase și răsuciri. Nu pot spune că au fost conduse în cel mai bun mod, dar nu-mi amintesc nimic deosebit de teribil despre acest arc. Voi spune că finalul a fost un pic cam întins.

Dacă vrei să te bucuri de povestea originală, aș spune că manga este cea mai bună. Un număr bun de episoade din anime îl schimbă și merge într-o direcție complet diferită. De asemenea, este o calitate destul de proastă (fără duh), deoarece este veche. Evitați spinoff-urile, deoarece acestea nu sunt canonice, iar însuși mangaka a spus că nu le place. Manga a fost, după părerea mea, destul de bună din punct de vedere al artei. Pe măsură ce citești, poți urmări cum arta crește și se dezvoltă. Începe cu fețe triunghiulare, păr pufos ciudat de definit și ochi super strălucitori, dar până la sfârșit este ca orice alt manga modern. Deci, este destul de mișto. Deși atinge unele teme destul de profunde, Rurouni Kenshin este încă un pic copilăresc în modul în care gestionează lucrurile. Știi, învinge toți băieții răi, salvează oamenii. Manga are mult sânge. Nu mă pot gândi la nimic altceva de spus, așa că acesta este sfârșitul recenziei mele. Deși am spus o mulțime de lucruri negative, îmi place să critic și cred că Rurouni Kenshin merită citit, dacă sunteți într-un fel de manga cu arsuri lente. Lectură fericită!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *