De ce este Bryan Cranston atât de sărac? După părerea mea și atâtea recenzii, Breaking Bad este cea mai bună emisiune TV vreodată. Așadar, de ce este valoarea netă a lui Bryan Cranston (30 milioane USD) atât de slabă când îl comparăm cu Jerry Seinfeld (valoarea netă: 1,3 miliarde USD)?

Cel mai bun răspuns

Opinia ta despre cât de bun a fost Breaking Bad, nu are impact în ceea ce privește cât de mult a făcut Bryan Cranston din acesta. În primul rând, trebuie să vă dați seama că, oricât de bun ar fi un spectacol pe care îl credeți, Breaking Bad a fost un mic spectacol cu ​​un public de nișă. Poate că a câștigat o mulțime de premii și asta e minunat, dar adevăratul premiu pe care îl primește un actor este acela de a vedea acele zerouri suplimentare în salariu. Este foarte greu să câștigi mulți bani de la un public mic și de nișă precum Breaking Bad. Doar o mână de episoade au avut un public de peste trei milioane de oameni. Majoritatea episoadelor lor au avut un public semnificativ mai mic decât trei milioane de oameni.

Chiar dacă o emisiune se descurcă bine și are în medie 10 sau 15 milioane de oameni pe episod, nu este o garanție că actorul principal a câștigat o grămadă de bani. Totul depinde de cât de bine și-a negociat salariul Bryan Cranston. A negociat cu o atitudine Walter White sau cu o atitudine Heisenberg?

Iată un exemplu al diferenței pe care o face negocierea reușită: Dallas a fost cel mai discutat spectacol în vara anului 1980, când toată lumea vorbea despre „Who Shot JR ”? Larry Hagman, care câștiga doar 25.000 de dolari pe episod, a plecat în vara aceea în Anglia și a spus că nu se va întoarce la spectacol până când nu îi vor satisface cererile de 75.000 de dolari pe episod. Emisiunea a avut în medie aproximativ 40 de milioane de spectatori pe episod în sezonul următor! Acesta este succesul! Breaking Bad nu s-a apropiat niciodată de aceste numere.

Hagman și-a cunoscut valoarea și a continuat să-și renegocieze salariul până când a câștigat 200.000 de dolari pe episod în cei mai bine plătiți ani din serial. Asta a fost în anii 80, când 200.000 de dolari erau astăzi ca 500.000 de dolari. Hagman știa că nu aveau o emisiune fără el și Dallas făcea afaceri extraordinare ca fiind cel mai de succes spectacol la televizor. Hagman a pregătit calea pentru vedetele TV, precum distribuția pentru Friends, care a negociat să fie plătit câte un milion de dolari pe episod și l-a primit.

Răspunde

La naiba, dacă 30 de milioane de dolari sunt „săraci” „atunci mi-aș dori să fiu și eu în sărăcie. Nu-mi pot imagina cât de dură este viața pentru el. De fapt, este atât de rău, se pare că a început să conducă un autobuz pentru a ajunge la capăt: „Braking Bad „: Walter White seamănă cu un autobuz urban condus în BC

Deci, câteva lucruri de reținut:

1. Seinfeld a fost una dintre cele mai bune sitcom-uri de la televiziunea de rețea și astăzi cele nouă sezoane ale sale continuă să trăiască în sindicalizare în întreaga lume.
  2. Jerry Seinfeld nu a fost doar un actor, a fost și co-creator și co-scriitor la toate cele 172 de episoade. Fiecare dintre aceste poziții poartă un salariu, în plus față de actorie. Înseamnă, de asemenea, că ÎNCET se plătește de fiecare dată când aleargă.
  3. Jerry Seinfeld a avut și are și o carieră de succes în comedia de stand-up, care pune bani în contul său bancar.

O emisiune TV la fel de grozavă ca Breaking Bad a fost (sunt de acord, unul dintre cei mai buni vreodată), un actor la fel de uimitor ca Bryan Cranston și la fel de convingător ca Walter White … este încă doar 62 de episoade, se desfășoară într-o distribuție limitată și nu în repetări constante peste tot. Deci, chiar dacă acordul lui Cranston a inclus reziduuri, mai degrabă decât doar fixe plătiți pentru desfășurarea concertului, nu ar fi aproape fluxul de venituri în curs care Seinfeld este pentru Jerry.

Acum dacă „mă scuză, o să mă duc să beau ceva în cinstea bietului Bryan … dacă ar fi putut face ceva pentru a-l ajuta să treacă.

Edit: BTW, nu știi că Bryan Cranston a fost într-un episod din Seinfeld? Poate că ar fi trebuit să ceară un procent mai mare;)

Lasă un răspuns